Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Tygodnik Podhalański
Nr: 40
Miejsce wydania: Zakopane
Rok: 1999
i Kazimierz Dzielski, radna wojewódzka Ewa Iwulska, wicestarosta Jan Hamerski, dyrektor krakowskiej DOKP Jerzy Jeżewicz oraz Alicja Ślęczka z Dyrekcji Wojewódzkiej Dróg Publicznych. W roli organizatora wystąpił burmistrz Marek Fryźlewicz.
Rozwiązaniem problemu korków tworzących się codziennie przed przejazdem kolejowym na ul. Ludźmierskiej, miałoby być wybudowanie wiaduktu. Jego projekt opracowali dwaj absolwenci Wydziału Inżynierii Lądowej Politechniki Krakowskiej - Robert Jakubiak i Andrzej Konieczny. Zaprojektowali oni rozwiązanie przejazdu kolejowego przez ulicę. Zakłada ono przeprowadzenie dwupasmówki obok istniejącej ul. Ludźmierskiej 750-metrowym łukiem. Na tym odcinku droga miałaby przechodzić wiaduktem nad torami kolejowymi.
Tym razem okazało się, że nie można jeszcze mówić o konkretnych rozwiązaniach
i Kazimierz Dzielski, radna wojewódzka Ewa Iwulska, wicestarosta Jan Hamerski, dyrektor krakowskiej DOKP Jerzy Jeżewicz oraz Alicja Ślęczka z Dyrekcji Wojewódzkiej Dróg Publicznych. W roli organizatora wystąpił burmistrz Marek Fryźlewicz.<br>Rozwiązaniem problemu korków tworzących się codziennie przed przejazdem kolejowym na ul. Ludźmierskiej, miałoby być wybudowanie wiaduktu. Jego projekt opracowali dwaj absolwenci Wydziału Inżynierii Lądowej Politechniki Krakowskiej - Robert Jakubiak i Andrzej Konieczny. Zaprojektowali oni rozwiązanie przejazdu kolejowego przez ulicę. Zakłada ono przeprowadzenie dwupasmówki obok istniejącej ul. Ludźmierskiej 750-metrowym łukiem. Na tym odcinku droga miałaby przechodzić wiaduktem nad torami kolejowymi.<br>Tym razem okazało się, że nie można jeszcze mówić o konkretnych rozwiązaniach
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego