Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Tygodnik Podhalański
Nr: 20
Miejsce wydania: Zakopane
Rok: 1999
inż. Osmulski, inż. Schneigert, specjaliści PKL. Na makiecie znalazła się pewna esencja, może jeszcze nie do końca wykrystalizowana, zagospodarowania narciarskiego tego regionu. Jest to absolutnie szkic tego projektu. Głównym jego elementem jest zmniejszenie ilości etapów dostania się na śnieg w rejon Kasprowego Wierchu. Jak wszyscy wiemy, to jest nasza pięta achillesowa nr 1, to jest nasza golgota zakopiańska, ciągnąca się z miasta poprzez rondo, do Kuźnic. Stamtąd schody w górę. Potem kolejka na piętro. Dwie kasy. To jest 7 do 8 etapów, które narciarze muszą pokonać, aby dostać się na Kasprowy. A duża ilość wietrznych dni sprawia, że często góra jest
inż. Osmulski, inż. Schneigert, specjaliści PKL. Na makiecie znalazła się pewna esencja, może jeszcze nie do końca wykrystalizowana, zagospodarowania narciarskiego tego regionu. Jest to absolutnie szkic tego projektu. Głównym jego elementem jest zmniejszenie ilości etapów dostania się na śnieg w rejon Kasprowego Wierchu. Jak wszyscy wiemy, to jest nasza pięta achillesowa nr 1, to jest nasza golgota zakopiańska, ciągnąca się z miasta poprzez rondo, do Kuźnic. Stamtąd schody w górę. Potem kolejka na piętro. Dwie kasy. To jest 7 do 8 etapów, które narciarze muszą pokonać, aby dostać się na Kasprowy. A duża ilość wietrznych dni sprawia, że często góra jest
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego