Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy ochronne
Rok: 2003
mogącego szybko odejść z firmy ubezpieczeniowej, od zakupu polisy przedstawiając mu wszystkie wady oferowanego produktu. Gdyby faktycznie produkt był sprzedawany świadomym klientom, może by nie doszło do takiej zapaści rynku ubezpieczeniowego.
W początkowej fazie tworzenia się polskiego rynku, dla nowo powstałych towarzystw ważny był jak najwyższy przypis składki przynoszonej przez agenta. Agent zaś, w nagrodę za dobrze wykonaną pracę, za każdego klient otrzymywał, często z góry, wysoką prowizję. Pogoń za składką spowodowała, że pośrednicy doradzali, jak się najlepiej ubezpieczyć, ale zdobywali kolejnych klientów. Ci z kolei nie rozumiejąc, co kupują, traktowali polisę nie jako ochronę swojego życia, ale jako korzystna lokatę
mogącego szybko odejść z firmy ubezpieczeniowej, od zakupu polisy przedstawiając mu wszystkie wady oferowanego produktu. Gdyby faktycznie produkt był sprzedawany świadomym klientom, może by nie doszło do takiej zapaści rynku ubezpieczeniowego.<br>W początkowej fazie tworzenia się polskiego rynku, dla nowo powstałych towarzystw ważny był jak najwyższy przypis składki przynoszonej przez agenta. Agent zaś, w nagrodę za dobrze wykonaną pracę, za każdego klient otrzymywał, często z góry, wysoką prowizję. Pogoń za składką spowodowała, że pośrednicy doradzali, jak się najlepiej ubezpieczyć, ale zdobywali kolejnych klientów. Ci z kolei nie rozumiejąc, co kupują, traktowali polisę nie jako ochronę swojego życia, ale jako korzystna lokatę
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego