Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy ochronne
Rok: 2003
2002 skłoniła firmy ubezpieczeniowe do zmiany strategii sprzedaży polis. Koncepcje przyjęte i realizowane przez spółki asekuracyjne w początkowej fazie rozwoju polskiego rynku asekuracyjnego odeszły do przeszłości.
Przypomnijmy, w drugiej połowie lat 90 'życiówka" rozwijała się błyskawicznie. Było to możliwe dzięki temu, że sprzedażą polis trudniła się blisko 200-tysięczna armia agentów ubezpieczeniowych wyszkolonych przez ich macierzyste towarzystwa asekuracyjne. O nowych klientów zabiegali także agenci "na wynajem" zatrudniani przez tzw. multiagencje. Pośrednicy ci byli szkoleni w taki sposób żeby zdobyć klienta i sprzedać mu ubezpieczenie. Niestety część agentów nie potrafiła dopasować sprzedawanego
Ubezpieczenia życiowe po zmianach
Wśród ubezpieczeń bezpośrednich nadal dominują klasyczne
2002 skłoniła firmy ubezpieczeniowe do zmiany strategii sprzedaży polis. Koncepcje przyjęte i realizowane przez spółki asekuracyjne w początkowej fazie rozwoju polskiego rynku asekuracyjnego odeszły do przeszłości.<br>Przypomnijmy, w drugiej połowie lat 90 'życiówka" rozwijała się błyskawicznie. Było to możliwe dzięki temu, że sprzedażą polis trudniła się blisko 200-tysięczna armia agentów ubezpieczeniowych wyszkolonych przez ich macierzyste towarzystwa asekuracyjne. O nowych klientów zabiegali także agenci "na wynajem" zatrudniani przez tzw. multiagencje. Pośrednicy ci byli szkoleni w taki sposób żeby zdobyć klienta i sprzedać mu ubezpieczenie. Niestety część agentów nie potrafiła dopasować sprzedawanego<br>Ubezpieczenia życiowe po zmianach<br>Wśród ubezpieczeń bezpośrednich nadal dominują klasyczne
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego