Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 03.06
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2004
nieprzewidywalni.
- Pierwsze wyniki handlowe poznamy w czerwcu - mówi z nadzieją w głosie dyr. Nowotarski. Liczy, że kolejne odpowiednio nagłośnione akcje RIF odniosą skutek, a Frugo wróci do łask na fali odpowiednio kreowanego młodzieżowego buntu. Dlatego nie chce zdradzić, co będzie następnym obiektem walki ze ściemą.
Kampania Frugo jest przykładem marketingu alternatywnego. Polega on na szukaniu nowych form i technik reklamowych, skuteczniej docierających do świadomości odbiorców. To reakcja na nasze zobojętnienie wobec tradycyjnych form reklamy, która jest tak wszechobecna, że często już po prostu jej nie zauważamy. Billboardy omiatamy spojrzeniem nie rejestrując ich treści, telewizyjne bloki reklamowe przelatują nam przed oczami bez
nieprzewidywalni. <br>- Pierwsze wyniki handlowe poznamy w czerwcu - mówi z nadzieją w głosie dyr. Nowotarski. Liczy, że kolejne odpowiednio nagłośnione akcje RIF odniosą skutek, a Frugo wróci do łask na fali odpowiednio kreowanego młodzieżowego buntu. Dlatego nie chce zdradzić, co będzie następnym obiektem walki ze ściemą. <br>Kampania Frugo jest przykładem marketingu alternatywnego. Polega on na szukaniu nowych form i technik reklamowych, skuteczniej docierających do świadomości odbiorców. To reakcja na nasze zobojętnienie wobec tradycyjnych form reklamy, która jest tak wszechobecna, że często już po prostu jej nie zauważamy. Billboardy omiatamy spojrzeniem nie rejestrując ich treści, telewizyjne bloki reklamowe przelatują nam przed oczami bez
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego