Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Tygodnik Podhalański
Nr: 29
Miejsce wydania: Zakopane
Rok: 1999
ułatwić szybkie wydostanie się spod Tatr. Jednak nie wszyscy są z tego pomysłu zadowoleni.
- Szukaliśmy drogi, która umożliwiłaby szybszy dojazd do Krakowa - tłumaczy swój pomysł Dariusz Goc, prezes Agencji Reklamowej Bussines Advertising Managment. - Może nieco dłuższej, ale umożliwiającej jazdę zamiast stania w kilometrowych korkach. W niedzielę, jadąc jedną z naszych alternatywnych tras, byłem w Krakowie o 2,5 godz. szybciej niż znajomi, którzy jechali zakopianką!
Zdaniem szefa agencji BAM, akcja, której patronują władze Zakopanego, ma pomóc w rozładowaniu ruchu na zakopiance. Zamiast poruszać się powoli w korkach, pomysłodawcy proponują mniej uczęszczane drogi, wiodące przez małe miejscowości. Dodatkowym atutem takiego rozwiązania ma
ułatwić szybkie wydostanie się spod Tatr. Jednak nie wszyscy są z tego pomysłu zadowoleni.<br>- Szukaliśmy drogi, która umożliwiłaby szybszy dojazd do Krakowa - tłumaczy swój pomysł Dariusz Goc, prezes Agencji Reklamowej Bussines Advertising Managment. - Może nieco dłuższej, ale umożliwiającej jazdę zamiast stania w kilometrowych korkach. W niedzielę, jadąc jedną z naszych alternatywnych tras, byłem w Krakowie o 2,5 godz. szybciej niż znajomi, którzy jechali zakopianką!<br>Zdaniem szefa agencji BAM, akcja, której patronują władze Zakopanego, ma pomóc w rozładowaniu ruchu na zakopiance. Zamiast poruszać się powoli w korkach, pomysłodawcy proponują mniej uczęszczane drogi, wiodące przez małe miejscowości. Dodatkowym atutem takiego rozwiązania ma
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego