Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
jest w zasadzie osiągnięta. Po niej reklama nabiera charakteru informacyjnego, a odbiorca jest już osobą oczekującą kolejnych wiadomości, co do których ma już pewien ogólnie pozytywny stosunek, a przy tym coraz więcej istotnych pytań. Sytuacja jednak powtarza się, gdy ciągłość komunikacji zostanie przerwana na dłuższy czas. Reklama konkurencji skutecznie tworzy alternatywy potrzeb istotnych dla realizowanej strategii. Warto także pamiętać że mechanizmy pamięci, tak istotne dla wpływu na decyzję konsumenta, obejmują także procesy zapominania. Sprzyja im olbrzymia presja informacji, jaka dociera do nas każdego dnia. Istotne jest także to, że reklamowane produkty nie są dla nas na tyle ważne, aby lokować je
jest w zasadzie osiągnięta. Po niej reklama nabiera charakteru informacyjnego, a odbiorca jest już osobą oczekującą kolejnych wiadomości, co do których ma już pewien ogólnie pozytywny stosunek, a przy tym coraz więcej istotnych pytań. Sytuacja jednak powtarza się, gdy ciągłość komunikacji zostanie przerwana na dłuższy czas. Reklama konkurencji skutecznie tworzy alternatywy potrzeb istotnych dla realizowanej strategii. Warto także pamiętać że mechanizmy pamięci, tak istotne dla wpływu na decyzję konsumenta, obejmują także procesy zapominania. Sprzyja im olbrzymia presja informacji, jaka dociera do nas każdego dnia. Istotne jest także to, że reklamowane produkty nie są dla nas na tyle ważne, aby lokować je
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego