Typ tekstu: Książka
Tytuł: Alkohol a społeczeństwo. Postawy i zachowania Polaków wobec alkoholu i problemów alkoholowych
Rok: 2004
najczęściej kupuje się usługi, a nie towary.
Mimo stosunkowo obszernych informacji (biorąc pod uwagę charakter badanego zjawiska i oczywiste trudności związane z jego pomiarem) dotyczących zakresu występowania szarej strefy w gospodarce i nieformalnego rynku pracy, niewiele wiadomo o nielegalnym rynku i konsumentach poszczególnych kategorii towarów i usług. Brak między innymi analiz nielegalnego rynku napojów alkoholowych - takich w szczególności, które pozwalałyby zidentyfikować czynniki związane tak z podażą, jak i popytem na nielegalny alkohol. Brak ogólnodostępnych danych urzędowych oraz badań sondażowych, które koncentrowałyby się właśnie na nielegalnym obrocie napojami alkoholowymi. Fragmentaryczne dane Głównego Urzędu Celnego dotyczące konfiskowanych na granicach wyrobów spirytusowych16, tzw. handlu
najczęściej kupuje się usługi, a nie towary. <br>Mimo stosunkowo obszernych informacji (biorąc pod uwagę charakter badanego zjawiska i oczywiste trudności związane z jego pomiarem) dotyczących zakresu występowania szarej strefy w gospodarce i nieformalnego rynku pracy, niewiele wiadomo o nielegalnym rynku i konsumentach poszczególnych kategorii towarów i usług. Brak między innymi analiz nielegalnego rynku napojów alkoholowych - takich w szczególności, które pozwalałyby zidentyfikować czynniki związane tak z podażą, jak i popytem na nielegalny alkohol. Brak ogólnodostępnych danych urzędowych oraz badań sondażowych, które koncentrowałyby się właśnie na nielegalnym obrocie napojami alkoholowymi. Fragmentaryczne dane Głównego Urzędu Celnego dotyczące konfiskowanych na granicach wyrobów spirytusowych16, tzw. handlu
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego