Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 23
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1995
malał co roku średnio o 1,1 proc.* W Finlandii spadek ów wyniósł średnio 0,1 proc. W Finlandii w roku 1990 paliło 25 proc. piętnastolatków i ponad 8 proc. trzynastolatków, zaś w Norwegii odpowiednio 16 i 4 proc. Natomiast w Austrii, w której reklama papierosów była i jest dozwolona, analogiczne dziesięcioletnie badanie wykazało, że liczba palaczy zmniejsza się co roku o 1,4 proc. Zaś odsetki palącej młodzieży wyniosły 12 dla piętnasto - i 1 dla trzynastolatków... O tym, że reklama nawet agresywna, nie ma, przynajmniej w Polsce, większego wpływu na inicjację nałogu - a jedynie przenoszenie popytu z jednej marki papierosów
malał co roku średnio o 1,1 proc.* W Finlandii spadek ów wyniósł średnio 0,1 proc. W Finlandii w roku 1990 paliło 25 proc. piętnastolatków i ponad 8 proc. trzynastolatków, zaś w Norwegii odpowiednio 16 i 4 proc. Natomiast w Austrii, w której reklama papierosów była i jest dozwolona, analogiczne dziesięcioletnie badanie wykazało, że liczba palaczy zmniejsza się co roku o 1,4 proc. Zaś odsetki palącej młodzieży wyniosły 12 dla piętnasto - i 1 dla trzynastolatków... O tym, że reklama nawet agresywna, nie ma, przynajmniej w Polsce, większego wpływu na inicjację nałogu - a jedynie przenoszenie popytu z jednej marki papierosów
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego