Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
elementami jest wtedy bardzo ułatwione.

Szacunek dla punktu widzenia odbiorcy. Kryterium to jest wynikiem opisywanego uprzednio subiektywizmu procesu wartościowania zarówno produktu, jak i wiadomości przenoszącej jego obraz. Uwzględnianie perspektywy odbiorcy przyspiesza też ustalenie kontraktu komunikacyjnego, określa jego przebieg oraz wartość informacyjną. Warto pamiętać, że autor w sposób naturalny dużo silniej angażuje się w przekaz, który tworzy, niż odbiorca tego przekazu. Brak spełnienia tego warunku opóźnia odbiór tekstu na poziomie refleksyjnym. Perspektywa odbiorcy jest stosunkowo łatwa do określenia, jeśli uprzednio w dokładny sposób został opisany zbiór sytuacji, w jakich używany jest produkt, a ponadto dokonano analizy systemu reklamy konkurencji.
Unikanie opisów. Dążenie do
elementami jest wtedy bardzo ułatwione.<br>&lt;page nr=165&gt;<br>Szacunek dla punktu widzenia odbiorcy. Kryterium to jest wynikiem opisywanego uprzednio subiektywizmu procesu wartościowania zarówno produktu, jak i wiadomości przenoszącej jego obraz. Uwzględnianie perspektywy odbiorcy przyspiesza też ustalenie kontraktu komunikacyjnego, określa jego przebieg oraz wartość informacyjną. Warto pamiętać, że autor w sposób naturalny dużo silniej angażuje się w przekaz, który tworzy, niż odbiorca tego przekazu. Brak spełnienia tego warunku opóźnia odbiór tekstu na poziomie refleksyjnym. Perspektywa odbiorcy jest stosunkowo łatwa do określenia, jeśli uprzednio w dokładny sposób został opisany zbiór sytuacji, w jakich używany jest produkt, a ponadto dokonano analizy systemu reklamy konkurencji. <br>Unikanie opisów. Dążenie do
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego