Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Kurier Szczeciński
Nr: 20/03
Miejsce wydania: Szczecin
Rok: 2002
oraz zakupem pomostów do żeglarskiej mariny. Tymczasem przeciwko zarządzeniu UMS gwałtownie zaprotestowali związkowcy z Port-Holu oraz Portu Handlowego Świnoujście. Wczoraj skierowali wniosek o jego uchylenie do wicepremiera i ministra infrastruktury Marka Pola. "Decyzja dyrektora UMS to nic innego, jak nakaz urzędnika państwowego zmuszającego kilka polskich i niemieckich prywatnych przedsiębiorstw armatorskich do korzystania z usług wskazanej przez Urząd Morski konkurencyjnej firmy. Jest to niedopuszczalne w cywilizowanym państwie pogwałcenie gwarancji równych praw w obrocie gospodarczym. Swoich konstytucyjnych praw będziemy bronić wszelkimi dostępnymi środkami z blokadą toru wodnego do Szczecina włącznie." - napisał Krzysztof Czerniak, przewodniczący Związku Zawodowego Polskich Oficerów i Marynarzy przy Port
oraz zakupem pomostów do żeglarskiej mariny. Tymczasem przeciwko zarządzeniu UMS gwałtownie zaprotestowali związkowcy z Port-Holu oraz Portu Handlowego Świnoujście. Wczoraj skierowali wniosek o jego uchylenie do wicepremiera i ministra infrastruktury Marka Pola. <q>"Decyzja dyrektora UMS to nic innego, jak nakaz urzędnika państwowego zmuszającego kilka polskich i niemieckich prywatnych przedsiębiorstw armatorskich do korzystania z usług wskazanej przez Urząd Morski konkurencyjnej firmy. Jest to niedopuszczalne w cywilizowanym państwie pogwałcenie gwarancji równych praw w obrocie gospodarczym. Swoich konstytucyjnych praw będziemy bronić wszelkimi dostępnymi środkami z blokadą toru wodnego do Szczecina włącznie."</> - napisał Krzysztof Czerniak, przewodniczący Związku Zawodowego Polskich Oficerów i Marynarzy przy Port
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego