Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Kurier Szczeciński
Nr: 27/03
Miejsce wydania: Szczecin
Rok: 2002
transportowych "Trans-Rosja", które rozpoczęły się w niedzielę a zakończą w czwartek. Nasze firmy wystąpiły jako konsorcjum "Polskie Stocznie". Zrzesza ono Stocznie: Gdynia, Szczecińską oraz Marynarki Wojennej a także Gdańską Stocznię Remontową. Ze strony polskiej rozmawiał wiceminister infrastruktury Marek Szymoński, partnera rosyjskiego reprezentował wiceminister transportu Wiaczesław Ruksza. Zasady finansowania i asortyment zamówień mają być określone w trakcie kolejnych rozmów dwustronnych. Projekt przewiduje długoterminowe kontrakty dla polskich stoczni. - Rozmowy są bardzo ogólne. Prawdopodobnie dojdzie tylko do ustalenia sposobu przyszłych kontaktów - wyjaśnia Marek Tałasiewicz, wiceprezes Porty Holding. Prawdopodobnie w Polsce budowane byłyby m.in. holowniki arktyczne. Remontowano by także statki, które dla Związku
transportowych "Trans-Rosja", które rozpoczęły się w niedzielę a zakończą w czwartek. Nasze firmy wystąpiły jako konsorcjum "Polskie Stocznie". Zrzesza ono Stocznie: Gdynia, Szczecińską oraz Marynarki Wojennej a także Gdańską Stocznię Remontową. Ze strony polskiej rozmawiał wiceminister infrastruktury Marek Szymoński, partnera rosyjskiego reprezentował wiceminister transportu Wiaczesław Ruksza. Zasady finansowania i asortyment zamówień mają być określone w trakcie kolejnych rozmów dwustronnych. Projekt przewiduje długoterminowe kontrakty dla polskich stoczni. <q>- Rozmowy są bardzo ogólne. Prawdopodobnie dojdzie tylko do ustalenia sposobu przyszłych kontaktów</> - wyjaśnia Marek Tałasiewicz, wiceprezes Porty Holding. Prawdopodobnie w Polsce budowane byłyby m.in. holowniki arktyczne. Remontowano by także statki, które dla Związku
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego