Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
produktów na rynku i musi być powiązany z geograficznym zasięgiem działania tej firmy.
Przedsiębiorstwa, które obecnie mają silna pozycję na rynkach lokalnych i produkują lub sprzedają produkty o szerokim asortymencie, muszą dokonać analizy, czy w średnim okresie mogą taką pozycję utrzymać. Mogą one rozwijać się i wchodzić ze swym szerokim asortymentem na nowe rynki krajów UE lub też umiędzynarodowiać swe działania wykorzystując mało zróżnicowany asortyment. To drugie rozwiązanie wydaje się bardziej realne, a więc, aby wejść na nowe rynki, przedsiębiorstwa powinny raczej skoncentrować się na wybranych grupach produktów.
Przedsiębiorstwa, które obecnie cechuje koncentracja asortymentu i silna pozycja na rynkach lokalnych mają
produktów na rynku i musi być powiązany z geograficznym zasięgiem działania tej firmy.<br>Przedsiębiorstwa, które obecnie mają silna pozycję na rynkach lokalnych i produkują lub sprzedają produkty o szerokim asortymencie, muszą dokonać analizy, czy w średnim okresie mogą taką pozycję utrzymać. Mogą one rozwijać się i wchodzić ze swym szerokim asortymentem na nowe rynki krajów UE lub też umiędzynarodowiać swe działania wykorzystując mało zróżnicowany asortyment. To drugie rozwiązanie wydaje się bardziej realne, a więc, aby wejść na nowe rynki, przedsiębiorstwa powinny raczej skoncentrować się na wybranych grupach produktów.<br>Przedsiębiorstwa, które obecnie cechuje koncentracja asortymentu i silna pozycja na rynkach lokalnych mają
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego