Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Życie Warszawy
Nr: 23.01
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2002
już czasy, gdy alarm zamontowany w naszym aucie tylko wył i powodował pulsowanie świateł, czym zresztą nikt, a zwłaszcza złodziej, nie przejmował się. Dzisiejsze autoalarmy to inteligentne urządzenia, które potrafią nie tylko zamknąć złodziejowi drzwi przed nosem lub odciąć zapłon, ale jeszcze do nas zadzwonią, informując o próbie kradzieży. - Dobry autoalarm musi mieć kilka podstawowych cech, bez których nie spełni swej roli - mówi Alfred Białek, właściciel warsztatu montującego zabezpieczenia do samochodów. - Po pierwsze, musi mieć funkcję antyskaningową, uniemożliwiającą złodziejowi przechwycenie kodów, sterujących zdalnie obsługą zabezpieczeń w aucie.
Po drugie, powinien opierać się na wykorzystaniu kompletu detektorów, reagujących na wszystkie możliwe bodźce
już czasy, gdy alarm zamontowany w naszym aucie tylko wył i powodował pulsowanie świateł, czym zresztą nikt, a zwłaszcza złodziej, nie przejmował się. Dzisiejsze autoalarmy to inteligentne urządzenia, które potrafią nie tylko zamknąć złodziejowi drzwi przed nosem lub odciąć zapłon, ale jeszcze do nas zadzwonią, informując o próbie kradzieży. - Dobry autoalarm musi mieć kilka podstawowych cech, bez których nie spełni swej roli - mówi Alfred Białek, właściciel warsztatu montującego zabezpieczenia do samochodów. - Po pierwsze, musi mieć funkcję &lt;orig&gt;antyskaningową&lt;/&gt;, uniemożliwiającą złodziejowi przechwycenie kodów, sterujących zdalnie obsługą zabezpieczeń w aucie. <br>Po drugie, powinien opierać się na wykorzystaniu kompletu detektorów, reagujących na wszystkie możliwe bodźce
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego