Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Przekrój
Nr: 2930
Miejsce wydania: Kraków
Rok: 2001
zakątków świata, idealiści, grafomani i hochsztaplerzy sprzedający w efektownym opakowaniu egzotyczną konfekcję ("Medea" Company East, hinduskie "Dance Like Man"). Na ich spektakle trafia widz-debiutant, goszczący pierwszy raz na festiwalu, widz zagubiony, nie umiejący rozróżnić poziomu poszczególnych venue i widz-nabrany - tytułem, nazwiskiem inscenizowanego autora czy może plakatem z gołą babą lub mózgiem rozpryskanym na ścianie.
Oglądanie fringe'u, jak żadnego chyba festiwalu na świecie, uzmysławia, z jaką łatwością robi się teatr byle jaki. Na szczęście w tej samej chwili uzmysławia również, jak rzadką, jak trudną, jak niezwykłą rzeczą jest dobry teatr.
Łukasz Drewniak


Temat w "Przekroju"
Wierzę w kicz
Jestem znany
zakątków świata, idealiści, grafomani i hochsztaplerzy sprzedający w efektownym opakowaniu egzotyczną konfekcję (&lt;name type="tit"&gt;"Medea"&lt;/&gt; &lt;name type="org"&gt;Company East&lt;/&gt;, hinduskie &lt;name type="tit"&gt;"Dance Like Man"&lt;/&gt;). Na ich spektakle trafia widz-debiutant, goszczący pierwszy raz na festiwalu, widz zagubiony, nie umiejący rozróżnić poziomu poszczególnych &lt;foreign&gt;venue&lt;/&gt; i widz-nabrany - tytułem, nazwiskiem inscenizowanego autora czy może plakatem z gołą babą lub mózgiem rozpryskanym na ścianie. <br>Oglądanie &lt;foreign&gt;fringe'u&lt;/&gt;, jak żadnego chyba festiwalu na świecie, uzmysławia, z jaką łatwością robi się teatr byle jaki. Na szczęście w tej samej chwili uzmysławia również, jak rzadką, jak trudną, jak niezwykłą rzeczą jest dobry teatr. <br>&lt;au&gt;Łukasz Drewniak&lt;/&gt;&lt;/&gt;<br><br>&lt;div type="convers" sub="culture" sex="m"&gt;&lt;page nr=11&gt;<br>&lt;tit&gt; Temat w &lt;name type="tit"&gt;"Przekroju"&lt;/&gt;&lt;/&gt;<br>&lt;intro&gt;Wierzę w kicz<br>Jestem znany
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego