Typ tekstu: Książka
Autor: Hamrol Adam, Mantura Władysław
Tytuł: Zarządzanie jakością. Teoria i praktyka
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 1998
wersję pętli (spirali, cyklu) jakości, opracowanej w normie PN-ISO-9004. Jednak w przeciwieństwie do zawartej tam koncepcji, wyraźnie wyodrębnia się i rozróżnia strukturę cyklu oraz umiejscowione w niej działania przedsiębiorstwa produkcyjnego, a także - kompleksową jakość wyrobu oraz jakość różnorodnych działań tego przedsiębiorstwa we wszystkich fazach cyklu.
Na podkreślenie i baczną uwagę w zarządzaniu jakością cyklu istnienia wyrobu zasługuje aspekt marketingowy, odniesiony zwłaszcza do etapu projektowania jakości wyrobu. Jednym z głównych zadań marketingu producenta jest współkształtowanie jakościowo-ilościowej struktury asortymentu produkcji, a w tym - projektowej jakości każdego wyrobu. Już na samym początku cyklu są prowadzone badania marketingowe, służące opracowaniu założeń projektowych
wersję pętli (spirali, cyklu) jakości, opracowanej w normie PN-ISO-9004. Jednak w przeciwieństwie do zawartej tam koncepcji, wyraźnie wyodrębnia się i rozróżnia strukturę cyklu oraz umiejscowione w niej działania przedsiębiorstwa produkcyjnego, a także - kompleksową jakość wyrobu oraz jakość różnorodnych działań tego przedsiębiorstwa we wszystkich fazach cyklu.<br>Na podkreślenie i baczną uwagę w zarządzaniu jakością cyklu istnienia wyrobu zasługuje aspekt marketingowy, odniesiony zwłaszcza do etapu projektowania jakości wyrobu. Jednym z głównych zadań marketingu producenta jest współkształtowanie jakościowo-ilościowej struktury asortymentu produkcji, a w tym - projektowej jakości każdego wyrobu. Już na samym początku cyklu są prowadzone badania marketingowe, służące opracowaniu założeń projektowych
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego