Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
nich bowiem, że 75% ankietowanych jest zdania, iż wprowadzenie euro będzie miało pozytywny wpływ na ich przedsiębiorstwa. Tylko 3% twierdziło, że wpływ ten będzie negatywny, natomiast 21% badanych nie widzi obecnie żadnego wpływu. Większość przedsiębiorców, gdyż 70%, jest za wprowadzeniem euro w przewidywanym terminie, czyli w 1999 r. Tylko 19% badanych było za przesunięciem terminu wprowadzenia jednolitej waluty na rok 2001. Jest to oczywiście logiczne, większość przedsiębiorców dąży do szybkiego wprowadzenia zmiany, która - ich zdaniem - będzie pozytywnie wpływać na rozwój przedsiębiorstw.
Przewidywany nacisk konkurencji i presja cen w wyniku wprowadzenia euro już dzisiaj powoduje reakcję przedsiebiorstw, zabezpieczających się przed tymi zagrożeniami
nich bowiem, że 75% ankietowanych jest zdania, iż wprowadzenie euro będzie miało pozytywny wpływ na ich przedsiębiorstwa. Tylko 3% twierdziło, że wpływ ten będzie negatywny, natomiast 21% badanych nie widzi obecnie żadnego wpływu. Większość przedsiębiorców, gdyż 70%, jest za wprowadzeniem euro w przewidywanym terminie, czyli w 1999 r. Tylko 19% badanych było za przesunięciem terminu wprowadzenia jednolitej waluty na rok 2001. Jest to oczywiście logiczne, większość przedsiębiorców dąży do szybkiego wprowadzenia zmiany, która - ich zdaniem - będzie pozytywnie wpływać na rozwój przedsiębiorstw.<br>Przewidywany nacisk konkurencji i presja cen w wyniku wprowadzenia euro już dzisiaj powoduje reakcję przedsiebiorstw, zabezpieczających się przed tymi zagrożeniami
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego