Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
rynkach wytwarzano inne produkty. Pralki produkowane w Niemczech i we Włoszech nie miały żadnej wspólnej części. W takiej sytuacji dokonano restrukturyzacji firmy pod kątem działania na rynku europejskim.

Europejska strategia Whirlpoola polegała na następujących decyzjach:
Utworzenie europejskiej organizacji - niezależne filie krajowe zostały połączone w przedsiębiorstwa regionalne. Reorganizacji poddano krajowe zespoły badawczo-rozwojowe i stworzono europejskie zespoły ds. produktów, współpracujące z projektantami z USA.
Ujednolicenie produktów - produkowane w poszczególnych krajach urządzenia, nie zawierające podobnych części, zostały zastąpione produktami europejskimi wytwarzanymi na podstawie wspólnej taniej konstrukcji.
Zmiana strategii markowej - ujednolicono strategię markową, stosowano dwie marki - Whirlpool i Philips, zrezygnowano z innych, np. Bauknecht i
rynkach wytwarzano inne produkty. Pralki produkowane w Niemczech i we Włoszech nie miały żadnej wspólnej części. W takiej sytuacji dokonano restrukturyzacji firmy pod kątem działania na rynku europejskim.<br><br>Europejska strategia Whirlpoola polegała na następujących decyzjach:<br> Utworzenie europejskiej organizacji - niezależne filie krajowe zostały połączone w przedsiębiorstwa regionalne. Reorganizacji poddano krajowe zespoły badawczo-rozwojowe i stworzono europejskie zespoły ds. produktów, współpracujące z projektantami z USA.<br> Ujednolicenie produktów - produkowane w poszczególnych krajach urządzenia, nie zawierające podobnych części, zostały zastąpione produktami europejskimi wytwarzanymi na podstawie wspólnej taniej konstrukcji.<br> Zmiana strategii markowej - ujednolicono strategię markową, stosowano dwie marki - Whirlpool i Philips, zrezygnowano z innych, np. Bauknecht i
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego