Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
uzależnienie od decyzji Europejskiego Banku Centralnego, utrata części tożsamości wiążącej się z dysponowaniem własną walutą, nasilenie się konkurencji na rynku, początkową dezorientację nabywców indywidualnych i przedsiębiorstw, które będą dokonywać płatności w innej niż dotychczas walucie i konieczność adaptowania się do nowych warunków.
Ogólnie można stwierdzić, że: zakupy przez nabywców instytucjonalnych będą dokonywane w sposób w pełni profesjonalny i będą miały charakter globalny, cena stanie się jeszcze ważniejszym czynnikiem wpływającym na proces podejmowania decyzji kupna; przedsiębiorstwa, które tego nie docenią w swych strategiach cenowych, zostaną silniej dotknięte, szczególnie ważną rolę w realizacji strategii cenowych będzie odgrywała sieć dystrybucji, podejmując decyzje cenowe, przedsiębiorstwa działające
uzależnienie od decyzji Europejskiego Banku Centralnego, utrata części tożsamości wiążącej się z dysponowaniem własną walutą, nasilenie się konkurencji na rynku, początkową dezorientację nabywców indywidualnych i przedsiębiorstw, które będą dokonywać płatności w innej niż dotychczas walucie i konieczność adaptowania się do nowych warunków.<br>Ogólnie można stwierdzić, że: zakupy przez nabywców instytucjonalnych będą dokonywane w sposób w pełni profesjonalny i będą miały charakter globalny, cena stanie się jeszcze ważniejszym czynnikiem wpływającym na proces podejmowania decyzji kupna; przedsiębiorstwa, które tego nie docenią w swych strategiach cenowych, zostaną silniej dotknięte, szczególnie ważną rolę w realizacji strategii cenowych będzie odgrywała sieć dystrybucji, podejmując decyzje cenowe, przedsiębiorstwa działające
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego