Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
wiadomości. Metodologia badań ilościowych jest znacznie bardziej ścisła. Wykorzystanie zależności między produktem a cechami zdarzeń, w których może on funkcjonować w sposób istotny dla oczekiwań i zamierzeń odbiorcy, umożliwia większą kontrolę nad procesem tworzenia określonej postawy wobec reklamowanego obiektu. Pozwala także bardziej precyzyjnie manipulować stosunkami pomiędzy poznawczymi, emocjonalnymi, a także behawioralnymi elementami tworzonej postawy, niż w przypadku stosowania argumentacji opartej wyłącznie na systemie pojęciowym oraz sądach wartościujących. Stwarza to także szansę na konstrukcję wiadomości oryginalnych, przy jednoczesnym zachowaniu nadrzędności motywów istotnych dla osiągnięcia celów strategicznych. Można zaryzykować stwierdzenie, że w przypadku tej formy promocji, jaką jest reklama, dążymy nie tyle do
wiadomości. Metodologia badań ilościowych jest znacznie bardziej ścisła. Wykorzystanie zależności między produktem a cechami zdarzeń, w których może on funkcjonować w sposób istotny dla oczekiwań i zamierzeń odbiorcy, umożliwia większą kontrolę nad procesem tworzenia określonej postawy wobec reklamowanego obiektu. Pozwala także bardziej precyzyjnie manipulować stosunkami pomiędzy poznawczymi, emocjonalnymi, a także behawioralnymi elementami tworzonej postawy, niż w przypadku stosowania argumentacji opartej wyłącznie na systemie pojęciowym oraz sądach wartościujących. Stwarza to także szansę na konstrukcję wiadomości oryginalnych, przy jednoczesnym zachowaniu nadrzędności motywów istotnych dla osiągnięcia celów strategicznych. Można zaryzykować stwierdzenie, że w przypadku tej formy promocji, jaką jest reklama, dążymy nie tyle do
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego