Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Cosmopolitan
Nr: 10 (18)
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1998
samego człowieka. I tylko od autora opowieści o "niczym" zależy, który z tych dwóch przymiotników będzie prawdziwy. W scenariuszu Doroty Kędzierzawskiej (zainspirowanym reportażem w "Gazecie Wyborczej") "Nic" jest bardzo ważne.
Zamknięta w codzienności matka trojga dzieci, nie chcąc stracić męża, ukrywa przed nim kolejną ciążę. Znajduje się nagle w sytuacji bez wyjścia - cokolwiek zrobi, będzie złym rozwiązaniem. Dochodzi do tragedii i nie da się już niczego odwrócić, nic się nie odstanie, poza wyleczeniem z chorobliwej zależności od drugiego człowieka. Film ważny, jak bywa z pozoru takie "Nic".

Zabić Sekala

Sama obecność Bogusława Lindy w filmie Vladimira Michalka zachęci cię pewnie do
samego człowieka. I tylko od autora opowieści o "niczym" zależy, który z tych dwóch przymiotników będzie prawdziwy. W scenariuszu Doroty Kędzierzawskiej (zainspirowanym reportażem w "Gazecie Wyborczej") &lt;q&gt;"Nic"&lt;/&gt; jest bardzo ważne.<br>Zamknięta w codzienności matka trojga dzieci, nie chcąc stracić męża, ukrywa przed nim kolejną ciążę. Znajduje się nagle w sytuacji bez wyjścia - cokolwiek zrobi, będzie złym rozwiązaniem. Dochodzi do tragedii i nie da się już niczego odwrócić, nic się nie odstanie, poza wyleczeniem z chorobliwej zależności od drugiego człowieka. Film ważny, jak bywa z pozoru takie &lt;q&gt;"Nic"&lt;/&gt;.<br><br>&lt;tit&gt;Zabić Sekala&lt;/&gt;<br><br>Sama obecność Bogusława Lindy w filmie Vladimira Michalka zachęci cię pewnie do
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego