Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Motomagazyn
Nr: 7
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1999
nylonowo-kewlarowy pas zębaty) jest bezobsługowe. Przy włączaniu kolejnych, wyższych biegów silnik świetnie sobie radzi z ciężką maszyną. Bardzo szybko można osiągnąć prędkość 150 km/h. Przyspieszenie tego 335-kilogramowego potwora do 100 km/h zajmuje 5,2 s, a prędkość maksymalna wynosi 170 km/h. Miękko działające sprzęgło pozwala bez problemów obsługiwać 5-stopniową skrzynię biegów, ale przy agresywnej, quasi-sportowej jeździe biegi mogą "wyskakiwać". Honda F6C to wyjątkowy motocykl. Suchy ma masę 340 kg. Oprócz umiejętności prowadzenia kierowca musi również dysponować znaczną siłą fizyczną: bardzo szeroka kierownica, koła z potężnymi oponami, wielkie siodło kierowcy zachęcają do jazdy. Honda powoli rusza
nylonowo-kewlarowy pas zębaty) jest bezobsługowe. Przy włączaniu kolejnych, wyższych biegów silnik świetnie sobie radzi z ciężką maszyną. Bardzo szybko można osiągnąć prędkość 150 km/h. Przyspieszenie tego 335-kilogramowego potwora do 100 km/h zajmuje 5,2 s, a prędkość maksymalna wynosi 170 km/h. Miękko działające sprzęgło pozwala bez problemów obsługiwać 5-stopniową skrzynię biegów, ale przy agresywnej, quasi-sportowej jeździe biegi mogą "wyskakiwać". Honda F6C to wyjątkowy motocykl. Suchy ma masę 340 kg. Oprócz umiejętności prowadzenia kierowca musi również dysponować znaczną siłą fizyczną: bardzo szeroka kierownica, koła z potężnymi oponami, wielkie siodło kierowcy zachęcają do jazdy. Honda powoli rusza
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego