Typ tekstu: Książka
Autor: Siwicka Dorota, Bieńczyk Marek, Nawarecki Aleksander
Tytuł: Szybko i szybciej
Rok: 1996
który porusza, wnosi poruszenie swoją porywającą melodią, pełną bujnej i nieosiągalnej zmysłowości. Wchodzą do klasy przy dźwiękach walca. Jego melodia sprawia, że ruchy postaci spektaklu stają się pewniejsze, szybsze.
Gdy cichnie walc, gesty i zachowania są znów mniej pewne, mniej spójne, bardziej niezborne, spowolniałe, a w końcu bohaterowie zastygają w bezruchu.
Struktura rytmiczna Nocy listopadowej zdeterminowana była przez linearność szybkości, która wykracza poza granice powtarzalności, poza granice świata zamkniętego w powtarzalności, jest próbą przekroczenia... wyjścia poza...
Struktura rytmiczna Umarłej klasy jest zamknięta i ograniczona, kreowana przez powtarzalność. Szybkość jest w tak zamkniętym świecie jakością wewnętrzną, cechą rytmu, nie ukierunkowaną na wyzwolenie
który porusza, wnosi poruszenie swoją porywającą melodią, pełną bujnej i nieosiągalnej zmysłowości. Wchodzą do klasy przy dźwiękach walca. Jego melodia sprawia, że ruchy postaci spektaklu stają się pewniejsze, szybsze.<br>Gdy cichnie walc, gesty i zachowania są znów mniej pewne, mniej spójne, bardziej niezborne, spowolniałe, a w końcu bohaterowie zastygają w bezruchu.<br>Struktura rytmiczna Nocy listopadowej zdeterminowana była przez linearność szybkości, która wykracza poza granice powtarzalności, poza granice świata zamkniętego w powtarzalności, jest próbą przekroczenia... wyjścia poza...<br>Struktura rytmiczna Umarłej klasy jest zamknięta i ograniczona, kreowana przez powtarzalność. Szybkość jest w tak zamkniętym świecie jakością wewnętrzną, cechą rytmu, nie ukierunkowaną na wyzwolenie
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego