Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Motor
Nr: 37
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1975
lewym, inaczej przy prawym skręcie. Bardzo na tym ucierpi pewność prowadzenia motocykla, jazda stanie się zdecydowanie niebezpieczna. Trudno by też mówić o bezpiecznej jeździe koło ze skrzywioną obręczą. Wszystko to wymaga dokładnego sprawdzenia.
Najpierw koła, motocykla. Trzeba go ustawić na podpórce i zakręcić najpierw jedno, później drugie koło. Czy nie "bije" na boki albo góra - dół? To jeszcze nie wystarczy. Trzeba sprawdzić naciągnięcie szprych. Obręcz mogła się wygiąć przy uderzeniu a następnie wrócić sama do właściwego położenia. Ale gwinty szprych zostały zerwane. Koło nie jest dostatecznie silnie związane i sztywne i będzie się odkształcać podczas jazdy.
((...))
Ustawienie kół motocykla sprawdzić można
lewym, inaczej przy prawym skręcie. Bardzo na tym ucierpi pewność prowadzenia motocykla, jazda stanie się zdecydowanie niebezpieczna. Trudno by też mówić o bezpiecznej jeździe koło ze skrzywioną obręczą. Wszystko to wymaga dokładnego sprawdzenia. <br>Najpierw koła, motocykla. Trzeba go ustawić na podpórce i zakręcić najpierw jedno, później drugie koło. Czy nie "bije" na boki albo góra - dół? To jeszcze nie wystarczy. Trzeba sprawdzić naciągnięcie szprych. Obręcz mogła się wygiąć przy uderzeniu a następnie wrócić sama do właściwego położenia. Ale gwinty szprych zostały zerwane. Koło nie jest dostatecznie silnie związane i sztywne i będzie się odkształcać podczas jazdy. <br>((...))<br>Ustawienie kół motocykla sprawdzić można
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego