Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Rzeczpospolita
Nr: 01.15
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2004
Każda łapówka jest zarazkiem, od którego choruje państwo." W marcu takie plakaty pojawią się w innych większych miastach. Kampanię będzie wspomagać prasa, zamieszczając ogłoszenia prasowe przedstawiające logo akcji, czyli wizerunek pięści zaciśniętej w gest figi z makiem i opatrzonej napisem: "Nie daję łapówek". Takie logo pojawi się też na 40 billboardach w stolicy. Ale to nie wszystko. Do niektórych gazet będą dołączone naklejki z logo, które kierowcy samochodów mają przyklejać na auta.
- To pewnego rodzaju akt cywilnej odwagi - tłumaczą autorzy projektu. Strategię komunikacyjną kampanii opracowano przy wsparciu organizacyjnym Stowarzyszenia Agencji Reklamowych w Polsce. Projekt graficzny kampanii przygotowała Agencja Reklamowa PZL, a
Każda łapówka jest zarazkiem, od którego choruje państwo."&lt;/&gt; W marcu takie plakaty pojawią się w innych większych miastach. Kampanię będzie wspomagać prasa, zamieszczając ogłoszenia prasowe przedstawiające logo akcji, czyli wizerunek pięści zaciśniętej w gest figi z makiem i opatrzonej napisem: &lt;q&gt;"Nie daję łapówek"&lt;/&gt;. Takie logo pojawi się też na 40 billboardach w stolicy. Ale to nie wszystko. Do niektórych gazet będą dołączone naklejki z logo, które kierowcy samochodów mają przyklejać na auta.<br>&lt;q&gt;- To pewnego rodzaju akt cywilnej odwagi&lt;/&gt; - tłumaczą autorzy projektu. Strategię komunikacyjną kampanii opracowano przy wsparciu organizacyjnym &lt;name type="org"&gt;Stowarzyszenia Agencji Reklamowych&lt;/&gt; w &lt;name type="place"&gt;Polsce&lt;/&gt;. Projekt graficzny kampanii przygotowała &lt;name type="org"&gt;Agencja Reklamowa PZL&lt;/&gt;, a
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego