Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Życie Warszawy
Nr: 9.01
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2002
jest taka reklama). Ten reklamowy chwyt jest na miejscu, gdyż patrząc na doblo, mamy wrażenie jakbyśmy mieli do czynienia z równie ciekawym zjawiskiem jak startująca w zimowej na wskroś przecież dyscyplinie drużyna Jamajki.
Tego typu auta oczywiście istnieją już od pewnego czasu (jak np. peugeot partner i citroen berlingo - zresztą bliźniaczo do siebie podobne), ale wystarczy sobie przypomnieć, jakie opinie towarzyszyły pojawieniu się renault kangoo. Nikt nie krzyczał, że brzydkie - bardziej chyba z powodu szoku, jaki wywoływał, niż wizualnych wrażeń. Doblo nie wprawia nas już w osłupienie, po prostu przyzwyczailiśmy się do coraz śmielszych nadwoziowych ciekawostek stylistycznych. Trzeba jednak przyznać, że
jest taka reklama). Ten reklamowy chwyt jest na miejscu, gdyż patrząc na &lt;orig&gt;doblo&lt;/&gt;, mamy wrażenie jakbyśmy mieli do czynienia z równie ciekawym zjawiskiem jak startująca w zimowej na wskroś przecież dyscyplinie drużyna Jamajki. <br>Tego typu auta oczywiście istnieją już od pewnego czasu (jak np. peugeot partner i citroen berlingo - zresztą bliźniaczo do siebie podobne), ale wystarczy sobie przypomnieć, jakie opinie towarzyszyły pojawieniu się renault kangoo. Nikt nie krzyczał, że brzydkie - bardziej chyba z powodu szoku, jaki wywoływał, niż wizualnych wrażeń. &lt;orig&gt;Doblo&lt;/&gt; nie wprawia nas już w osłupienie, po prostu przyzwyczailiśmy się do coraz śmielszych nadwoziowych ciekawostek stylistycznych. Trzeba jednak przyznać, że
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego