do kosza na pranie.<br>3 Uwielbiają filmy akcji.<br>2 Kupują narzędzia do prac domowych, chociaż sami nie potrafią nawet wymienić przepalonej żarówki.<br>1 Nie opuszczają deski w toalecie.</><br><br><br><br> <div type="art" sex="m"><tit>RANKING</><br><br>Ranking jawnych grzeszników<br>Młodzieży dla nauki, starcom do pomarzenia, klerowi ku potępieniu, czytelnikom dla zabawy. <au>Ludwik Stomma</><br><br>Rankingi są dzisiaj najpopularniejszą bodaj formą publicystyczną w prasie polskiej. Od najbogatszych ("Wprost"), po najbiedniejszych ("Polityka"), poprzez najbardziej wpływowych ("Home & Market"). Nie wspominając już o rankingach firm, szkół wyższych i średnich, polityków, najlepiej i najgorzej ubranych, autorów, aktorów i automobilistów. Dlaczego Cosmopolitan miałby być gorszy, skoro może być lepszy. Oto nasza lista Polaków (jeśli choć