Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Motomagazyn
Nr: 1
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1999
wyrównoważające. Oczywiście, w dalszym ciągu nadwozie terenowego Opla jest oparte na ramie. Dzięki temu ma odpowiednią sztywność skrętną i potrafi znieść jazdę w ciężkim terenie. Jeżeli chodzi o właściwości terenowe, Frontera w żadnym wypadku nie ma się czego wstydzić. Prześwit wynosi 216 lub 215 mm w zależności od wersji, głębokość brodzenia -- 500 mm. Z włączonym reduktorem auto jest w stanie wjechać na wzniesienie o nachyleniu do 80%. Kąt natarcia wynosi 32 stopnie, a zejścia, w zależności od wersji, 29 (3d) lub 23 (5d) stopni. Przechył boczny może sięgnąć więcej niż 45 stopni.

W terenie moim zdecydowanym faworytem jest nowy turbodiesel. Na
wyrównoważające. Oczywiście, w dalszym ciągu nadwozie terenowego Opla jest oparte na ramie. Dzięki temu ma odpowiednią sztywność skrętną i potrafi znieść jazdę w ciężkim terenie. Jeżeli chodzi o właściwości terenowe, Frontera w żadnym wypadku nie ma się czego wstydzić. Prześwit wynosi 216 lub 215 mm w zależności od wersji, głębokość brodzenia -- 500 mm. Z włączonym reduktorem auto jest w stanie wjechać na wzniesienie o nachyleniu do 80%. Kąt natarcia wynosi 32 stopnie, a zejścia, w zależności od wersji, 29 (3d) lub 23 (5d) stopni. Przechył boczny może sięgnąć więcej niż 45 stopni.<br><br>W terenie moim zdecydowanym faworytem jest nowy turbodiesel. Na
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego