Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Przegląd Wojsk Lądowych
Nr: 1
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1998
który w coraz większym zakresie będziemy traktować jako autonomiczny pododdział bojowy działający w składzie brygady lub samodzielnie. Takie podejście eksponuje inicjatywę dowódców i kadry tego szczebla oraz pozwala - jak sądzę - wychodzi naprzeciw oczekiwaniom kadry.
Osobnym problemem są zadania szkolnictwa wojskowego. Pisze o tym w swoim artykule dowódca wojsk lądowych - gen. broni Zbigniew Zalewski. Rozwijając przedstawione tam tezy, warto wskazać na istotne sprzężenie zwrotne określające skalę zadań, jakie same muszą podjąć wyższe szkoły oficerskie. Wiedza słuchacza jest w dużej części wykładnią zasobów wiedzy i umiejętności nauczyciela. Przyjmując takie rozumowanie, niezbędne jest, aby nasi nauczyciele akademiccy, przygotowujący podchorążych i kadetów do służby w
który w coraz większym zakresie będziemy traktować jako autonomiczny pododdział bojowy działający w składzie brygady lub samodzielnie. Takie podejście eksponuje inicjatywę dowódców i kadry tego szczebla oraz pozwala - jak sądzę - wychodzi naprzeciw oczekiwaniom kadry.<br>Osobnym problemem są zadania szkolnictwa wojskowego. Pisze o tym w swoim artykule dowódca wojsk lądowych - gen. broni Zbigniew Zalewski. Rozwijając przedstawione tam tezy, warto wskazać na istotne sprzężenie zwrotne określające skalę zadań, jakie same muszą podjąć wyższe szkoły oficerskie. Wiedza słuchacza jest w dużej części wykładnią zasobów wiedzy i umiejętności nauczyciela. Przyjmując takie rozumowanie, niezbędne jest, aby nasi nauczyciele akademiccy, przygotowujący podchorążych i kadetów do służby w
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego