Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
rynkach jest bowiem związany z pozycją produktów w porównaniu z dobrami konkurencyjnymi i obniżanie cen może być takim zagrożeniem, konflikty między filiami korporacji na różnych rynkach, zakłócenie powiązań między producentami a ich tradycyjnymi dystrybutorami - ci ostatni tracą część dochodów na rzecz konkurentów prowadzących import równoległy.
W takiej sytuacji producenci próbują bronić się przed stratami wynikającymi z różnic cen na różnych rynkach europejskich. Jednak przede wszystkim muszą oni uzyskać informacje, czy ich produkty występują na "szarych rynkach" i które z nich są najbardziej zagrożone.
Producenci powinni uzyskać informacje pozwalające ustalić: który z wymienionych wariantów "szarego rynku" występuje (reimport, import równoległy czy import lateralny
rynkach jest bowiem związany z pozycją produktów w porównaniu z dobrami konkurencyjnymi i obniżanie cen może być takim zagrożeniem, konflikty między filiami korporacji na różnych rynkach, zakłócenie powiązań między producentami a ich tradycyjnymi dystrybutorami - ci ostatni tracą część dochodów na rzecz konkurentów prowadzących import równoległy.<br>W takiej sytuacji producenci próbują bronić się przed stratami wynikającymi z różnic cen na różnych rynkach europejskich. Jednak przede wszystkim muszą oni uzyskać informacje, czy ich produkty występują na "szarych rynkach" i które z nich są najbardziej zagrożone.<br>Producenci powinni uzyskać informacje pozwalające ustalić: który z wymienionych wariantów "szarego rynku" występuje (reimport, import równoległy czy import lateralny
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego