Typ tekstu: Książka
Autor: Hamrol Adam, Mantura Władysław
Tytuł: Zarządzanie jakością. Teoria i praktyka
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 1998
czynnikiem sprawczym celowych przemian jakościowych wszystkich składników systemu zarządzanego. W zdezagregowanym ujmowaniu zarządzania jakością można mówić na przykład o zarządzaniu jakością: produktów finalnych, usług, procesów podstawowych, procesów pomocniczych, dostaw, technologii, narzędzi, stanowisk pracy i wielu innych, wyodrębnionych obiektów zarządzania.
Opracowany model zarządzania jakością (rysunek 3.2) ma charakter uniwersalny i całościowy, a więc nie uwzględnia takich aspektów, jak: typ i wielkość organizacji, wielopoziomowość i hierarchiczność systemu zarządzania oraz celów organizacji, wewnętrzna struktura i rodzaje składników systemu zarządzającego oraz zarządzanego, a także wejścia i wyjścia, złożoność sieci i typów działań wykonawczych oraz procesów. Za naturalną należy uznać potrzebę uwzględnienia i uszczegółowienia powyższych
czynnikiem sprawczym celowych przemian jakościowych wszystkich składników systemu zarządzanego. W zdezagregowanym ujmowaniu zarządzania jakością można mówić na przykład o zarządzaniu jakością: produktów finalnych, usług, procesów podstawowych, procesów pomocniczych, dostaw, technologii, narzędzi, stanowisk pracy i wielu innych, wyodrębnionych obiektów zarządzania.<br>Opracowany model zarządzania jakością (rysunek 3.2) ma charakter uniwersalny i całościowy, a więc nie uwzględnia takich aspektów, jak: typ i wielkość organizacji, wielopoziomowość i hierarchiczność systemu zarządzania oraz celów organizacji, wewnętrzna struktura i rodzaje składników systemu zarządzającego oraz zarządzanego, a także wejścia i wyjścia, złożoność sieci i typów działań wykonawczych oraz procesów. Za naturalną należy uznać potrzebę uwzględnienia i uszczegółowienia powyższych
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego