Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
o międzynarodowym charakterze.
Mówiąc o zróżnicowaniu działań reklamowych w skali międzynarodowej warto zwrócić uwagę na różne zasady podejmowania decyzji w korporacjach transnarodowych. Chodzi tu o podział zadań między firmą macierzystą i jej filiami, czyli innymi słowy, o swobodę działania filii lokalnych. Najczęściej występujące rozwiązania przedstawia tabl.75.
Argumentem przemawiającym za centralizacją decyzji promocyjnych jest możliwość osiągnięcia korzyści skali i dzięki temu obniżenia kosztów. Istnieje jednak zagrożenie, że takie działanie w zbyt małym stopniu będzie uwzględniać uwarunkowania lokalne.

5.4.5. Targi i wystawy międzynarodowe

Charakteryzując znaczenie promocji dla przedsiębiorstw działających w regionie Unii Europejskiej trzeba zwrócić uwagę na rolę targów i
o międzynarodowym charakterze.<br>Mówiąc o zróżnicowaniu działań reklamowych w skali międzynarodowej warto zwrócić uwagę na różne zasady podejmowania decyzji w korporacjach transnarodowych. Chodzi tu o podział zadań między firmą macierzystą i jej filiami, czyli innymi słowy, o swobodę działania filii lokalnych. Najczęściej występujące rozwiązania przedstawia tabl.75.<br>Argumentem przemawiającym za centralizacją decyzji promocyjnych jest możliwość osiągnięcia korzyści skali i dzięki temu obniżenia kosztów. Istnieje jednak zagrożenie, że takie działanie w zbyt małym stopniu będzie uwzględniać uwarunkowania lokalne.<br><br>&lt;tit&gt;5.4.5. Targi i wystawy międzynarodowe&lt;/&gt;<br><br>Charakteryzując znaczenie promocji dla przedsiębiorstw działających w regionie Unii Europejskiej trzeba zwrócić uwagę na rolę targów i
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego