Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
jest tym, co język reklamy określa mianem impactu. A więc uprzedmiotowieniem odbiorcy przez wielki i oryginalny pomysł.
Interpretacja powyższych faktów w stosunku do procesu reklamy wymaga pewnego uzupełnienia. Większość sytuacji odbioru komunikatów wiąże się z jego percepcją przy niskim zaangażowaniu odbiorcy, utrudniającym percepcję na poziomie cech semantycznych. Percepcje tego typu charakteryzują tzw. strategie niskiego zaangażowania. Wynika z tego konieczność tworzenia komunikatów efektywnych na poziomie cech niesemantycznych oraz poziomie skojarzeniowym, ponieważ poziomy te nie wymagają percepcji na świadomym poziomie, związanym z silną koncentracją uwagi. Określając strategicznie przebieg procesu reklamy - podstawowym środkiem, jakim dysponujemy są cechy komunikatu odbierane na poziomach niesemantycznych. Celem ich
jest tym, co język reklamy określa mianem impactu. A więc uprzedmiotowieniem odbiorcy przez wielki i oryginalny pomysł. <br>Interpretacja powyższych faktów w stosunku do procesu reklamy wymaga pewnego uzupełnienia. Większość sytuacji odbioru komunikatów wiąże się z jego percepcją przy niskim zaangażowaniu odbiorcy, utrudniającym percepcję na poziomie cech semantycznych. Percepcje tego typu charakteryzują tzw. strategie niskiego zaangażowania. Wynika z tego konieczność tworzenia komunikatów efektywnych na poziomie cech niesemantycznych oraz poziomie skojarzeniowym, ponieważ poziomy te nie wymagają percepcji na świadomym poziomie, związanym z silną koncentracją uwagi. Określając strategicznie przebieg procesu reklamy - podstawowym środkiem, jakim dysponujemy są cechy komunikatu odbierane na poziomach niesemantycznych. Celem ich
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego