Typ tekstu: Strona internetowa
Autor: Michał Banasiak
Tytuł: strona o kolarstwie górskim i rowerach
Rok wydania: 02.01.2003
Rok powstania: 2003
Długie, epickie wyprawy w trudnym terenie. Rowery enduro charakteryzują się dużą wszechstronnością: regulowany skok i możliwość zablokowania zawieszenia zapewnia efektywność zarówno na zjazdach, jak i podjazdach.

Budowa roweru
Klikaj cyfry na zdjęciu aby zobaczyć opisy! (na razie tylko 1-5)

1. Rama
Rama to najważniejsza część roweru. Decyduje o jego charakterze, prowadzeniu, komforcie, efektywności i oczywiście przeznaczeniu. Lepiej złożyć rower na najlepszej możliwej ramie i kilka klas gorszym osprzęcie niż na odwrót. Dobre ramy najczęściej wykonywane są z aluminium lub stali chromowo-molibdenowej. Ze względu na cenę rzadziej spotyka się kompozyty i tytan, choć są to znakomite materiały. Zupełną rzadkością są
Długie, epickie wyprawy w trudnym terenie. Rowery &lt;orig&gt;enduro&lt;/&gt; charakteryzują się dużą wszechstronnością: regulowany skok i możliwość zablokowania zawieszenia zapewnia efektywność zarówno na zjazdach, jak i podjazdach.&lt;/&gt;<br><br>&lt;div&gt;&lt;tit&gt;Budowa roweru&lt;/&gt;<br>Klikaj cyfry na zdjęciu aby zobaczyć opisy! (na razie tylko 1-5)<br><br>1. Rama<br>Rama to najważniejsza część roweru. Decyduje o jego charakterze, prowadzeniu, komforcie, efektywności i oczywiście przeznaczeniu. Lepiej złożyć rower na najlepszej możliwej ramie i kilka klas gorszym osprzęcie niż na odwrót. Dobre ramy najczęściej wykonywane są z aluminium lub stali chromowo-molibdenowej. Ze względu na cenę rzadziej spotyka się kompozyty i tytan, choć są to znakomite materiały. Zupełną rzadkością są
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego