Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
ulegnie wpływowi pierwszych skutecznie docierających komunikatów. Pierwsze ekspozycje docierają do odbiorcy, który się spieszy i nie ma ochoty zawracać sobie głowy sprawami nieistotnymi, tego, który jeśli już włączy telewizor - robi to dla tysiąca różnych powodów, ale nie dlatego, żeby zobaczyć, co nowego dzieje się w blokach reklamowych. Jest to odbiorca chimeryczny, niewytrwały, z reguły czekający na to, co ma za chwilę nastąpić. Poza tym może go boleć głowa po ciężkim dniu albo stresować fakt, że jego nastoletni syn dokładnie wczoraj doszedł do wniosku, że za trzy dni się ożeni. Zdarzenia ważne lub o osobistym charakterze potrafią skutecznie eliminować wszelkie inne wiadomości
ulegnie wpływowi pierwszych skutecznie docierających komunikatów. Pierwsze ekspozycje docierają do odbiorcy, który się spieszy i nie ma ochoty zawracać sobie głowy sprawami nieistotnymi, tego, który jeśli już włączy telewizor - robi to dla tysiąca różnych powodów, ale nie dlatego, żeby zobaczyć, co nowego dzieje się w blokach reklamowych. Jest to odbiorca chimeryczny, niewytrwały, z reguły czekający na to, co ma za chwilę nastąpić. Poza tym może go boleć głowa po ciężkim dniu albo stresować fakt, że jego nastoletni syn dokładnie wczoraj doszedł do wniosku, że za trzy dni się ożeni. Zdarzenia ważne lub o osobistym charakterze potrafią skutecznie eliminować wszelkie inne wiadomości
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego