Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy handlowe
Rok: 2003
się skończyć używanie podrobionych kosmetyków. Zamiast upiększyć, mogą oszpecić, wywołując silne uczulenie. Pamiętajmy jednak, że skala podrabiania markowych produktów nie będzie maleć tak długo, jak długo znajdą się chętni do okazyjnych zakupów, a tych wciąż nie brakuje.
oprac. Edyta Demby

Jakość za przystępną cenę
Kupić produkt drogi czy może tańszy, choć często gorszej jakości? Przed takim dylematem staje prawie każdy polski konsument.
Według badań TNS OBOP większość Polaków (65 proc) stara się znaleźć kompromis między jakością a ceną, kupując towary względnie wysokiej jakości za przystępną cenę. Aż 29 proc. konsumentów deklaruje, że najważniejszym kryterium wyboru jest cena. Tylko 3 proc. zawsze
się skończyć używanie podrobionych kosmetyków. Zamiast upiększyć, mogą oszpecić, wywołując silne uczulenie. Pamiętajmy jednak, że skala podrabiania markowych produktów nie będzie maleć tak długo, jak długo znajdą się chętni do okazyjnych zakupów, a tych wciąż nie brakuje.<br>oprac. Edyta Demby<br><br>&lt;tit&gt;Jakość za przystępną cenę&lt;/&gt;<br>Kupić produkt drogi czy może tańszy, choć często gorszej jakości? Przed takim dylematem staje prawie każdy polski konsument.<br>Według badań TNS OBOP większość Polaków (65 proc) stara się znaleźć kompromis między jakością a ceną, kupując towary względnie wysokiej jakości za przystępną cenę. Aż 29 proc. konsumentów deklaruje, że najważniejszym kryterium wyboru jest cena. Tylko 3 proc. zawsze
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego