Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Rzeczpospolita
Nr: 11.29
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2004
oceny są podobne do tych sprzed reformy: mniej więcej połowa uważa, że służba zdrowia działa sprawnie, jest nowoczesna i dostępna, a lekarze życzliwi i dobrze wykształceni. - Połowa ocen pozytywnych to wcale nie jest dobry wynik - twierdzi Wiktor Górecki z Centrum Systemów Informacyjnych Ochrony Zdrowia, jeden z autorów badania.
Polscy pacjenci chodzą do lekarzy specjalistów zdecydowanie rzadziej niż przed wprowadzeniem reformy służby zdrowia. Wizyt u kardiologa jest o jedną trzecią mniej, u neurologa - o połowę mniej. Najgorzej jest z dentystami - u dentystów bywa zaledwie co czwarty z nas, jeszcze sześć lat temu odwiedzała ich prawie połowa badanych.
Pacjenci są dość zadowoleni z
oceny są podobne do tych sprzed reformy: mniej więcej połowa uważa, że służba zdrowia działa sprawnie, jest nowoczesna i dostępna, a lekarze życzliwi i dobrze wykształceni. - Połowa ocen pozytywnych to wcale nie jest dobry wynik - twierdzi &lt;name type="person"&gt;Wiktor Górecki&lt;/&gt; z &lt;name type="org"&gt;Centrum Systemów Informacyjnych Ochrony Zdrowia&lt;/&gt;, jeden z autorów badania.<br>Polscy pacjenci chodzą do lekarzy specjalistów zdecydowanie rzadziej niż przed wprowadzeniem reformy służby zdrowia. Wizyt u kardiologa jest o jedną trzecią mniej, u neurologa - o połowę mniej. Najgorzej jest z dentystami - u dentystów bywa zaledwie co czwarty z nas, jeszcze sześć lat temu odwiedzała ich prawie połowa badanych.<br>Pacjenci są dość zadowoleni z
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego