Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 09.04
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2004
Chopina": "Marki takie jak Nike i inne znaki rozpoznawalne na całym świecie pracowały na swój sukces po kilkadziesiąt lat. Chopin osiągnął podobne wyniki w ciągu zaledwie dziesięciu lat". Geniusz doprawdy.
Dziesięć lat temu ustawy nie było, nikt więc nie protestował przeciwko pomysłowi, by rozpijać świat w imię autora mazurków. Ojcem chrzestnym naszego najlepszego ponoć eksportowego alkoholu było Towarzystwo im. Fryderyka Chopina (TiFC), które pełniło wówczas z własnego nadania funkcję swoistego licencjodawcy: zezwalało na używanie nazwiska kompozytora producentom rozmaitych wyrobów, ci zaś łożyli za to na związaną z TiFC Międzynarodową Fundację Chopinowską (odkąd istnieje NIFC, Urząd Patentowy rejestruje takie marki tylko za
Chopina": "Marki takie jak Nike i inne znaki rozpoznawalne na całym świecie pracowały na swój sukces po kilkadziesiąt lat. Chopin osiągnął podobne wyniki w ciągu zaledwie dziesięciu lat". Geniusz doprawdy.<br>Dziesięć lat temu ustawy nie było, nikt więc nie protestował przeciwko pomysłowi, by rozpijać świat w imię autora mazurków. Ojcem chrzestnym naszego najlepszego ponoć eksportowego alkoholu było Towarzystwo im. Fryderyka Chopina (TiFC), które pełniło wówczas z własnego nadania funkcję swoistego licencjodawcy: zezwalało na używanie nazwiska kompozytora producentom rozmaitych wyrobów, ci zaś łożyli za to na związaną z TiFC Międzynarodową Fundację Chopinowską (odkąd istnieje NIFC, Urząd Patentowy rejestruje takie marki tylko za
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego