Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Życie Warszawy
Nr: 6.02
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2002
się dopuszczać do zarejestrowania go w Polsce jako alfa romeo van.
W ostatnich latach auta z kratką cieszyły się popularnością wśród przedsiębiorców, którzy nie tylko mogli je leasingować lub kupować na korzystnych zasadach kredytowych, ale też odliczać VAT przy zakupie oraz wrzucać w koszty firmy zatankowane paliwo. Nie mniejszą popularnością cieszyły się warsztaty przerabiające pojazdy osobowe na ciężarowe przez montaż stalowej kratki za siedzeniami. Właściciele pojazdów z kratką wpadli jednak w urzędniczo-legislacyjną pułapkę. Od 1997 roku obowiązywał co prawda przepis nakazujący zdobycie świadectwa homologacji dla pojazdu przerabianego na ciężarowy, jednak wydziały komunikacji beztrosko rejestrowały pojazdy, nie wymagając homologacji, a skarbówka na
się dopuszczać do zarejestrowania go w Polsce jako alfa romeo van. <br>W ostatnich latach auta z kratką cieszyły się popularnością wśród przedsiębiorców, którzy nie tylko mogli je &lt;orig&gt;leasingować&lt;/&gt; lub kupować na korzystnych zasadach kredytowych, ale też odliczać VAT przy zakupie oraz wrzucać w koszty firmy zatankowane paliwo. Nie mniejszą popularnością cieszyły się warsztaty przerabiające pojazdy osobowe na ciężarowe przez montaż stalowej kratki za siedzeniami. Właściciele pojazdów z kratką wpadli jednak w urzędniczo-legislacyjną pułapkę. Od 1997 roku obowiązywał co prawda przepis nakazujący zdobycie świadectwa homologacji dla pojazdu przerabianego na ciężarowy, jednak wydziały komunikacji beztrosko rejestrowały pojazdy, nie wymagając homologacji, a &lt;orig&gt;skarbówka&lt;/&gt; na
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego