Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Wprost
Nr: 11.07
Miejsce wydania: Poznań
Rok: 1999
jak podkreślają badacze rynkowych zachowań - społecznie bardzo ważne, bo na taką skalę nigdy w Polsce nie występowało. - Zaskakujące jest też to, że u nas - w przeciwieństwie do Zachodu - wysokość zarobków nie decyduje o tym, czy kupujemy towary z luksusową metką. Polskim fenomenem jest to, że nadal potrafimy wydać na markowy ciuch jedną piątą pensji. Po wyroby Diora sięga zarówno studentka, jak i żona biznesmena. Różnica dotyczy jedynie liczby kupowanych przez nie produktów - twierdzi Agnieszka Gozdek, analityk z SMG/KRC. - Na Zachodzie furorę robią dziś tzw. own labels, czyli marki supermarketowe. Wprawdzie takie oznaczenia nie odwołują się do tradycji, ale dzięki nim
jak podkreślają badacze rynkowych zachowań - społecznie bardzo ważne, bo na taką skalę nigdy w Polsce nie występowało. - Zaskakujące jest też to, że u nas - w przeciwieństwie do Zachodu - wysokość zarobków nie decyduje o tym, czy kupujemy towary z luksusową metką. Polskim fenomenem jest to, że nadal potrafimy wydać na markowy ciuch jedną piątą pensji. Po wyroby Diora sięga zarówno studentka, jak i żona biznesmena. Różnica dotyczy jedynie liczby kupowanych przez nie produktów - twierdzi Agnieszka Gozdek, analityk z SMG/KRC. - Na Zachodzie furorę robią dziś tzw. <foreign>own labels</>, czyli marki supermarketowe. Wprawdzie takie oznaczenia nie odwołują się do tradycji, ale dzięki nim
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego