Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 21
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2000
co mam tego słuchać?" "Bo to twój film" - odpowiedziałem. "Ależ ja wybrałem ciebie, więc rób, co chcesz!" I wziął bez komentarzy to, co napisałem.

Woli pan pracować z reżyserami, którzy znają się na muzyce?

Lubię reżyserów, którzy nawet jeśli nie mają pojęcia o muzyce, to czują ją, potrafią powiedzieć, o co im chodzi. Taki był David Lean. Są także reżyserzy o wielkiej muzycznej kulturze, którzy umieją odwołać się do konkretów. Taki jest Peter Weir, taki jest Visconti, który mówił na przykład: chciałbym, żeby w tej scenie był klimat z Mahlera... Najniebezpieczniejsi są ci, którzy nie mają pojęcia, ale wydaje im się, że
co mam tego słuchać?" "Bo to twój film" - odpowiedziałem. "Ależ ja wybrałem ciebie, więc rób, co chcesz!" I wziął bez komentarzy to, co napisałem.<br><br>Woli pan pracować z reżyserami, którzy znają się na muzyce?<br><br>Lubię reżyserów, którzy nawet jeśli nie mają pojęcia o muzyce, to czują ją, potrafią powiedzieć, o co im chodzi. Taki był David Lean. Są także reżyserzy o wielkiej muzycznej kulturze, którzy umieją odwołać się do konkretów. Taki jest Peter Weir, taki jest Visconti, który mówił na przykład: chciałbym, żeby w tej scenie był klimat z Mahlera... Najniebezpieczniejsi są ci, którzy nie mają pojęcia, ale wydaje im się, że
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego