Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
być emitowane wyłącznie pomiędzy poszczególnymi częściami lub w przerwach. Emisja programów audiowizualnych, takich jak filmy fabularne i filmy wyprodukowane dla telewizji (z wyłączeniem seriali, programów rozrywkowych i dokumentalnych, trwających ponad 45min, może być przerwana tylko jeden raz podczas każdego pełnego okresu 45min; następne przerwy są dopuszczalne, jeśli programy takie trwają co najmniej 20min dłużej niż dwa lub więcej okresów pełnych 45min. Programy reklamowe nie powinny być emitowane podczas transmisji z uroczystości religijnych, nie powinno się przerywać dzienników i magazynów aktualności, programów dokumentalnych i religijnych oraz programów dla dzieci, jeśli trwają one krócej niż 30 min.

Reklamowanie poszczególnych produktów

Nie zezwala się na
być emitowane wyłącznie pomiędzy poszczególnymi częściami lub w przerwach. Emisja programów audiowizualnych, takich jak filmy fabularne i filmy wyprodukowane dla telewizji (z wyłączeniem seriali, programów rozrywkowych i dokumentalnych, trwających ponad 45min, może być przerwana tylko jeden raz podczas każdego pełnego okresu 45min; następne przerwy są dopuszczalne, jeśli programy takie trwają co najmniej 20min dłużej niż dwa lub więcej okresów pełnych 45min. Programy reklamowe nie powinny być emitowane podczas transmisji z uroczystości religijnych, nie powinno się przerywać dzienników i magazynów aktualności, programów dokumentalnych i religijnych oraz programów dla dzieci, jeśli trwają one krócej niż 30 min.<br><br>&lt;tit&gt;Reklamowanie poszczególnych produktów&lt;/&gt;<br><br>Nie zezwala się na
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego