Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Przekrój
Nr: 1214
Miejsce wydania: Kraków
Rok: 1968
urazy, ale jest też czujność, szeroka, jasna przytomność umysłu. Aleksander Zelwerowicz stawiał kiedyś za przykład cyrkowców aktorom teatralnym mówiąc mniej więcej tak: na arenie nie ma udawania albo się coś dobrze, solidnie umie, albo leci się w dół i łamie kości...
Słynny przed wojną żongler-ekwilibrysta Włoch Enrico Rastelli ćwiczył codziennie od 8 do 10 godzin. Był m. in. partnerem Marleny Dietrich, a na jego występy do berlińskiego Wintergartenu nie zawsze można było kupić bilet. Ma on też jako jedyny bodaj z cyrkowców swój pomnik w Mediolanie.
Teatr zawsze chciał być cyrkiem - mieć jak arena tę siłę bezpośredniego oddziaływania na widownię
urazy, ale jest też czujność, szeroka, jasna przytomność umysłu. Aleksander Zelwerowicz stawiał kiedyś za przykład cyrkowców aktorom teatralnym mówiąc mniej więcej tak: na arenie nie ma udawania albo się coś dobrze, solidnie umie, albo leci się w dół i łamie kości... <br>Słynny przed wojną żongler-ekwilibrysta Włoch Enrico Rastelli ćwiczył codziennie od 8 do 10 godzin. Był m. in. partnerem Marleny Dietrich, a na jego występy do berlińskiego Wintergartenu nie zawsze można było kupić bilet. Ma on też jako jedyny bodaj z cyrkowców swój pomnik w Mediolanie. <br>Teatr zawsze chciał być cyrkiem - mieć jak arena tę siłę bezpośredniego oddziaływania na widownię
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego