Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
rozrywki Bertelsmanna jako rynek testowy dla produktów, które podlegają globalizacji i zyskują charakter ogólnoświatowy.
W Europie jest widoczny rozwój telewizji satelitarnej i sieci kablowych. Przeciwnie niż w USA, w Europie zainwestowano duże sumy w satelitarną technikę przekazu bezpośredniego, której konkurencyjność może jeszcze wzrosnąć dzięki zastosowaniu techniki cyfrowej. Nowe satelitarne kanały cyfrowe mogą w przyszłości stanowić zagrożenie dla sieci kablowych w takich krajach, jak Wielka Brytania i Francja, gdzie nie są one silnie rozwinięte. Natomiast w Belgii, Holandii i Niemczech, gdzie dominują sieci kablowe, dzięki wprowadzeniu satelitarnego przekazu cyfrowego, nowi konkurenci uzyskają dostęp do rynku. Charakteryzując nowoczesne środki przekazu promocyjnego, które można
rozrywki Bertelsmanna jako rynek testowy dla produktów, które podlegają globalizacji i zyskują charakter ogólnoświatowy.<br>W Europie jest widoczny rozwój telewizji satelitarnej i sieci kablowych. Przeciwnie niż w USA, w Europie zainwestowano duże sumy w satelitarną technikę przekazu bezpośredniego, której konkurencyjność może jeszcze wzrosnąć dzięki zastosowaniu techniki cyfrowej. Nowe satelitarne kanały cyfrowe mogą w przyszłości stanowić zagrożenie dla sieci kablowych w takich krajach, jak Wielka Brytania i Francja, gdzie nie są one silnie rozwinięte. Natomiast w Belgii, Holandii i Niemczech, gdzie dominują sieci kablowe, dzięki wprowadzeniu satelitarnego przekazu cyfrowego, nowi konkurenci uzyskają dostęp do rynku. Charakteryzując nowoczesne środki przekazu promocyjnego, które można
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego