Typ tekstu: Rozmowa bezpośrednia
Tytuł: Rozmowa o pracy,o wykładach, o książkach
Rok powstania: 1999
piszesz pracę magisterska?
- O przenośnym znaczeniu przymiotników oznaczających wymiary.
- Sama wybrałaś, czy...
- Sama na to wpadłaś, ? Przyznaj się!
- Nie wpadłabym na coś takiego. Nie, myśmy mieli podane tematy i każdy mógł sobie wybrać.
- A Marta Pater?
- Marta pisze o czasownikach oznaczających stratę. Znaczy początkowo to miało być właśnie takie coś, czasowniki oznaczające stratę, a potem ona to zmieniła na czasowniki oznaczające zmianę właściciela, jakoś tak, czyli zgubić, stracić, zaprzepaścić, znaleźć.
- No, a w jaki sposób pisze się pracę taką językoznawczą?
- się materiały, znaczy głównie korzysta się z korpusu, no i potem przeprowadza się analizę semantyczną, jakieś eksplikacje, czyli takie jak gdyby
piszesz pracę magisterska?&lt;/&gt;<br>&lt;WHO2&gt;- O przenośnym znaczeniu przymiotników oznaczających wymiary.&lt;/&gt;<br>&lt;WHO3&gt;- Sama wybrałaś, czy...&lt;/&gt;<br>&lt;WHO1&gt;- Sama na to wpadłaś, &lt;gap reason="privacy"&gt;? Przyznaj się!&lt;/&gt;<br>&lt;WHO2&gt;- Nie wpadłabym na coś takiego. Nie, myśmy mieli podane tematy i każdy mógł sobie wybrać.&lt;/&gt;<br>&lt;WHO3&gt;- A Marta Pater?&lt;/&gt;<br>&lt;WHO2&gt;- Marta pisze o czasownikach oznaczających stratę. Znaczy początkowo to miało być właśnie takie coś, czasowniki oznaczające stratę, a potem ona to zmieniła na czasowniki oznaczające zmianę właściciela, jakoś tak, czyli zgubić, stracić, zaprzepaścić, znaleźć.&lt;/&gt;<br>&lt;WHO3&gt;- No, a w jaki sposób pisze się pracę taką językoznawczą?&lt;/&gt;<br>&lt;WHO2&gt;- &lt;gap&gt; się materiały, znaczy głównie korzysta się z korpusu, no i potem przeprowadza się analizę semantyczną, jakieś eksplikacje, czyli takie jak gdyby
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego