Typ tekstu: Książka
Autor: Matejuk Piotr
Tytuł: Wojskowe przyrządy optyczne w II Rzeczypospolitej
Rok: 1997
drodze równej, a 19 km po drodze "gruntowej wyboistej". Następnego dnia przejechano trasę 68 km jadąc z Ursusa przez Milanówek, Grodzisk Maz., Błonie, Włochy i z powrotem do Ursusa. W ostatnim dniu badany peryskop zamontowano na stanowisku kierowcy czołgu TK3. Przejechano ogółem 202 km na trasie Ursus-Radom-Ursus. Kierowca czołgu cały czas obserwował trasę przez peryskop, z tym że jazda do Radomia odbywała się w dzień, a z powrotem w nocy.
W sporządzonym po zakończeniu badań protokóle członkowie komisji stwierdzili: „Peryskop wielokierunkowy pomysłu kpt. Gundlacha. Wobec stwierdzenia wysokiej wartości peryskopu, jako środka obserwacyjnego na czołgach TK3 i TKS, komisja
drodze równej, a 19 km po drodze "gruntowej wyboistej". Następnego dnia przejechano trasę 68 km jadąc z Ursusa przez Milanówek, Grodzisk Maz., Błonie, Włochy i z powrotem do Ursusa. W ostatnim dniu badany peryskop zamontowano na stanowisku kierowcy czołgu TK3. Przejechano ogółem 202 km na trasie Ursus-Radom-Ursus. Kierowca czołgu cały czas obserwował trasę przez peryskop, z tym że jazda do Radomia odbywała się w dzień, a z powrotem w nocy.<br>W sporządzonym po zakończeniu badań protokóle członkowie komisji stwierdzili: &lt;q&gt;&#132;Peryskop wielokierunkowy pomysłu kpt. Gundlacha. Wobec stwierdzenia wysokiej wartości peryskopu, jako środka obserwacyjnego na czołgach TK3 i TKS, komisja
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego