Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Wprost
Nr: 45
Miejsce wydania: Poznań
Rok: 1997
z tej grupy wydaliśmy 200 mln zł, a na preparaty wzmacniające, witaminy i sole mineralne - 100 mln zł. Kupiliśmy 126 mln opakowań tych specyfików. Wzrosła sprzedaż witaminy C i preparatów bakteriobójczych, m.in. czosnku w tabletkach. Za witaminę C zapłaciliśmy 35 mln zł, kupując 33 mln opakowań. Wartość sprzedaży preparatów czosnkowych wyniosła 5 mln zł (2 mln opakowań). Najpopularniejszymi są activ, alliofil i shen garlic (w odróżnieniu od naturalnego czosnku nie mają nieprzyjemnego zapachu).
Wysokie ceny leków powodują jednak, że do łask wracają stare, domowe metody zapobiegania i leczenia przeziębienia. Znów sięgamy po sok malinowy, miód, cytrynę, czosnek i cebulę.
- Obok
z tej grupy wydaliśmy 200 mln zł, a na preparaty wzmacniające, witaminy i sole mineralne - 100 mln zł. Kupiliśmy 126 mln opakowań tych specyfików. Wzrosła sprzedaż witaminy C i preparatów bakteriobójczych, m.in. czosnku w tabletkach. Za witaminę C zapłaciliśmy 35 mln zł, kupując 33 mln opakowań. Wartość sprzedaży preparatów czosnkowych wyniosła 5 mln zł (2 mln opakowań). Najpopularniejszymi są activ, alliofil i shen garlic (w odróżnieniu od naturalnego czosnku nie mają nieprzyjemnego zapachu).<br>Wysokie ceny leków powodują jednak, że do łask wracają stare, domowe metody zapobiegania i leczenia przeziębienia. Znów sięgamy po sok malinowy, miód, cytrynę, czosnek i cebulę.<br>- Obok
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego