Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 11.06
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2004
nam wyjaśnieniu zapewnia, że taki przypadek dotychczas się nie zdarzył. Jednocześnie dodaje, że
"...pojedyncze przypadki osób, które ujawniły swoje poufne dane dostępu do rachunku, zostały wyjaśnione".

Citibank Handlowy od kilku miesięcy wysyła do swoich klientów wraz z wyciągami z rachunku listy ostrzegające przed próbami wyłudzania danych osobowych i apelujące o czujność. Prosi o nadsyłanie podejrzanych maili i informowanie o wszelkich próbach wyłudzenia poufnych danych.

Inne banki są bardziej szczere. m-Bank przyznaje, że miał już dwukrotnie problemy z phishingiem. Ostatnio miesiąc temu.

- Strona była podrobiona dość nieudolnie - zapewnia Szymon Midera z m-Banku. - Nikt z naszych klientów nie został poszkodowany.

Banki
nam wyjaśnieniu zapewnia, że taki przypadek dotychczas się nie zdarzył. Jednocześnie dodaje, że<br>"...pojedyncze przypadki osób, które ujawniły swoje poufne dane dostępu do rachunku, zostały wyjaśnione".<br><br>Citibank Handlowy od kilku miesięcy wysyła do swoich klientów wraz z wyciągami z rachunku listy ostrzegające przed próbami wyłudzania danych osobowych i apelujące o czujność. Prosi o nadsyłanie podejrzanych maili i informowanie o wszelkich próbach wyłudzenia poufnych danych.<br><br>Inne banki są bardziej szczere. m-Bank przyznaje, że miał już dwukrotnie problemy z &lt;orig&gt;phishingiem&lt;/&gt;. Ostatnio miesiąc temu.<br><br>- Strona była podrobiona dość nieudolnie - zapewnia Szymon Midera z m-Banku. - Nikt z naszych klientów nie został poszkodowany.<br><br>Banki
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego