Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Wprost
Nr: 01.16 (3)
Miejsce wydania: Poznań
Rok: 2000
piątek wieczorem Marek Kotański rozmawia na wizji z telewidzami. - Walczymy przede wszystkim z naśladownictwem. Efekt działań naszych dziennikarzy zależy od ich wyobraźni: niedociągnięcia techniczne trzeba rekompensować atrakcyjnym tematem - mówi Grzegorz Molewski, prezes zarządu ART TV SAT z Poznania. Jego firma codziennie oferuje przez satelitę miejskim nadawcom kilkanaście godzin programu wypełniacza, czyli to, czego małe stacje nie potrafią lub na co ich nie stać: kreskówki, audycje edukacyjne, poradnikowe, krajoznawcze, filmy nadawane na przykład w cyklu "Literatura i ekran" bądź "Kino konesera". Lokalne stacje emitują je pod swoim logo, uzupełniając własnymi audycjami. Rzadko zdarza się bowiem, by były w stanie wyprodukować więcej niż trzy
piątek wieczorem Marek Kotański rozmawia na wizji z telewidzami. - Walczymy przede wszystkim z naśladownictwem. Efekt działań naszych dziennikarzy zależy od ich wyobraźni: niedociągnięcia techniczne trzeba rekompensować atrakcyjnym tematem - mówi Grzegorz Molewski, prezes zarządu ART TV SAT z Poznania. Jego firma codziennie oferuje przez satelitę miejskim nadawcom kilkanaście godzin programu wypełniacza, czyli to, czego małe stacje nie potrafią lub na co ich nie stać: kreskówki, audycje edukacyjne, poradnikowe, krajoznawcze, filmy nadawane na przykład w cyklu "Literatura i ekran" bądź "Kino konesera". Lokalne stacje emitują je pod swoim logo, uzupełniając własnymi audycjami. Rzadko zdarza się bowiem, by były w stanie wyprodukować więcej niż trzy
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego