Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
Europejskiej istnieją mechanizmy pośredniego oddziaływania na producentów: wprowadzanie oznakowań produktów ekologicznych i stymulowanie popytu konsumentów na takie produkty, co powinno wymusić pożądane reakcje ze strony przedsiębiorstw, polityka podatkowa we Wspólnocie - np. mniejsze podatki na benzynę bezołowiową.
Wspomniane wcześniej 7 sfer polityki proekologicznej dokładnie przedstawiają się następująco.
W odniesieniu do ochrony czystości powietrza zwraca się szczególną uwagę na: zanieczyszczenia takimi gazami i substancjami, jak tlenek azotu, ołowiu, azbest i dym, zagrożenia ze strony produktów mogących silnie zanieczyszczać środowisko, jak np. produkty naftowe, zagrożenia dla środowiska ze strony szczególnie niebezpiecznych z tego punktu widzenia branż, jak elektrownie i miejskie spalarnie nieczystości, ochronę warstwy
Europejskiej istnieją mechanizmy pośredniego oddziaływania na producentów: wprowadzanie oznakowań produktów ekologicznych i stymulowanie popytu konsumentów na takie produkty, co powinno wymusić pożądane reakcje ze strony przedsiębiorstw, polityka podatkowa we Wspólnocie - np. mniejsze podatki na benzynę bezołowiową.<br>Wspomniane wcześniej 7 sfer polityki proekologicznej dokładnie przedstawiają się następująco.<br>W odniesieniu do ochrony czystości powietrza zwraca się szczególną uwagę na: zanieczyszczenia takimi gazami i substancjami, jak tlenek azotu, ołowiu, azbest i dym, zagrożenia ze strony produktów mogących silnie zanieczyszczać środowisko, jak np. produkty naftowe, zagrożenia dla środowiska ze strony szczególnie niebezpiecznych z tego punktu widzenia branż, jak elektrownie i miejskie spalarnie nieczystości, ochronę warstwy
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego